Disset consideracions sobre la contribució de l'ESS a la localització de l'Agenda 2030

La Diputació de Barcelona es caracteritza per la seva naturalesa local de cooperació amb els municipis. Per facilitar el suport dels ajuntaments a les iniciatives d’economia social i solidària aporta mitjans tècnics, recursos econòmics, intercanvis d’experiències, coneixement, espais de capacitació i publicacions a través d’un model estrictament municipalista.

pàgina següent pàgina següent

puja a dalt de la pàgina Pujar
× close
Crèdits

Autoria i coordinació: Jordi Garcia Jané. Diputació de Barcelona.

Amb la participació de: Isabel Olivares (Ajuntament de Cerdanyola del Vallès); Antoni Lahiguera (Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat); Montserrat Luque (Ajuntament de Manlleu); Alejandra Lara (Ajuntament de Mataró); Cesco Muñoz (Ajuntament de Mollet del Vallès); Rebeca Martínez (Ajuntament de Pallejà); Mònica Mas, Aina Vaquer (Ajuntament de la Palma de Cervelló); Xavier Giménez (Ajuntament del Prat de Llobregat); Pablo Muiño, Aitor Rivera, Miguel Serrano (Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat); Mireia Bou (Ajuntament de Terrassa); Ariadna Cucurella (Consell Comarcal del Vallès Occidental); Vanessa Martín (Consorci del Lluçanès); Raimon Gassiot (Coop57); Jordi Boixader, Esther Carbonell, Susagna Caseras, Carla Cors, Maria Garcia, Marisol Lage, Mònica Pagès, Engracia Peña, Xavier Pérez, Marta Suero, Dani Vila (Diputació de Barcelona); Miguel Ruiz, Natxo Tarrés (Fundació Esperanzah); Anna Bardolet (LaCoordi); i Arnau Vilardell (SOM Mobilitat).

Aquesta és una obra d’autor i, a la vegada, elaborada de forma col·laborativa per persones que des de les entitats locals treballen per donar suport a l’economia social i solidària. La Diputació de Barcelona no comparteix necessàriament les opinions aquí publicades.

Diputació de Barcelona. Oficina Tècnica d’Estratègies per al Desenvolupament Econòmic. Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació. Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç.

Recinte Maternitat. Pavelló Mestral Travessera de les Corts, 131-159. 08028. Barcelona. Telèfon 93 404 94 71. o.estrategiesde@diba.cat. https://www.diba.cat/en/web/economieslocals