[Ciutadania 365] L’Agenda 2030 i els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS)

imatge de portada

L’any 2015, l’Assemblea General de l’ONU va aprovar un acord global, d’importància sense precedents i d’ampli abast, ratificat per 193 països, amb clares repercussions al per a tota la humanitat: l’Agenda 2030 per al desenvolupament sostenible i els seus 17 objectius de desenvolupament sostenible (ODS). Per primera vegada, el món es comprometia a dur a terme una agenda comuna àmplia i universal i els ens locals hi van ser cridats a formar part i a ser actors principals d’aquest canvi, també la ciutadania. Aquí trobareu les preguntes que ajuden a situar-nos en el marc de l’Agenda 2030, el suport que la Diputació posa a l’abast dels ajuntaments i els recursos i accions que pot dur a terme la ciutadania per contribuir a la consecució dels ODS.

× Tanqueu els crèdits
Crèdits

Recurs que forma part de l'espai Ciutadania365.

Elaborat per la Direcció de Serveis de Formació i el Servei d’Agenda 2030 i Participació de la Coordinació d’Estratègia Corporativa i Concertació Local. 2023

Licencia de Creative Commons

Creative Commons Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 4.0 Internacional